Bever

samen tegen de afvalberg

Bever bijt zich vol overgave vast in haar voortrekkersrol om de afvalberg te verkleinen. Om écht impact te maken is het van groot belang om gezamenlijk op te trekken. En dat is precies waar het B2B event voor Bever voor bedoeld was!

 

NESPRESSO

La terraza

Nespresso’s La Terraza op Lowlands 2022: merkactivatie in optima forma! Nespresso daagde Kumpany uit om een meerjarig activatieconcept te ontwikkelen waarmee de millennial doelgroep kan worden bereikt.

 

Storytel

chat gpt vs echte verhalenvertellers

Wist je dat… als je Chat GPT vraagt om een liefdesverhaal te schrijven, het altijd een relatie zal creëren tussen een man en een vrouw? Chat GPT is dus niet zo inclusief als het lijkt… Storytel, het platform dat juist wél inclusieve liefdesverhalen brengt, haakte hierop in tijdens Pride Week.

 

hbo

house of the dragon: HBO’s grootste Europese première

Bezoekers konden zich onderdompelen in de wereld van Westoros, met een levensgrote drakenschedel en een zinnenprikkelende ervaring.

 

solidaridad

signastore In hartje utrecht

Solidaridad daagde ons uit de (vaak) saaie, maar serieuze en belangrijke petitie tot leven te brengen. Door slim in te spelen op het momentum rond Black Friday én de winkel als één groot canvas te gebruiken, wisten we een echt opvallende activatie te creëren.

 

NS x Alzheimer

De Hoofdreiscoupé

Als maatschappelijk partner van Alzheimer Nederland wil NS haar missie “samen maken we heel Nederland bereikbaar” in een activatieconcept laden richting de doelgroep. De trein is er voor iedereen. Maar wat als reizen en ontmoeten door een ziekte als dementie niet meer vanzelfsprekend is?

 

VodafoneZiggo

Buikschuifbaan

VodafoneZiggo vroeg Kumpany hoe zij als hoofdsponsor van Ajax - voor de derde keer op rij - onderdeel van de conversatie rond de belangrijkste competitiewedstrijd van het jaar konden worden. 

 

Solidaridad

Wees niet blind voor de realiteit

Extreme werktijden, discriminatie en gevaarlijke werkomstandigheden komen veel voor. De Westerse wereld is hier nog te vaak blind voor: we kopen onze kleding en textiel zonder ons bewust te zijn van het maakproces.

Dopper

DOPPER TAP FOR LIFE

Er worden dagelijks miljoenen plastic waterflessen voor eenmalig gebruik verkocht. Als dit zo doorgaat, komt er in het jaar 2040 elk jaar 27 miljoen ton plastic afval in onze diepblauwe wateren terecht.