Een B2B event ín de bever recyclestraat waar leveranciers, merken, de industrie, de wetenschap, concurrenten en de politiek bijeen kwamen.

Samen voor buiten. Samen tegen de afvalberg. Een dag vol inspiratie, kennis, discussie én oplossingen! Met als klap op de vuurpijl 5 fantastische pitches waar bezoekers samen met Bever mee aan de slag kunnen. 100 experts - van politici tot gedragswetenschappers en van retailers tot afvalverwerkers - kwamen samen voor een dag vol inspiratie én concreet handelingsperspectief!

strategie:

Bever staat voor buiten. En buiten heeft ons nodig. Een missie waarin Bever het voortouw neemt in de strijd tegen de afvalberg. Dat doen ze met hun eigen recyclestraat en een onderhouds- en reparatieservice. En dat wordt erkend: Bever is al 2 jaar op rij ‘Sustainable Retailer of the Year’. Maar Bever kan dit niet alleen. Reden om die voortrekkersrol extra kracht bij te zetten en branchegenoten, experts en politici uit te nodigen voor ‘not just another seminar’. Want alleen samen maak je echt impact. En die impact vergroten we, door een concreet handelingsperspectief te integreren in het evenement.

aanpak:

Het event was letterlijk een kijkje in de keuken: meer dan 100 experts, van politici tot retailers en afvalverwerkers tot gedragspsychologen, kwamen samen op het hoofdkantoor van Bever, waar ook de recyclestraat en het reparatie-atelier gevestigd zijn. De dag zelf zat vol inspiratie, kennis, discussie én oplossingen! Met als klap op de vuurpijl 5 fantastische pitches van bezoekers (die ’s ochtends nog niet wisten dat ze die dag op het podium zouden staan), begeleid door dagvoorzitter (en Nederlands pitchkampioen) Jouri Schoemaker. Co-creatie speelde een grote rol in de productie van het event.

effectiviteit:

De pitches gaven praktische en sector brede oplossingen, waar de pitchers zelf, betrokken branchegenoten, The Bin en Bever de komende maanden concreet en gezamenlijk mee aan de slag gaan! Het event zelf werd zeer hoog gewaardeerd (8,8). Met een no-show van nul (!) lieten bezoekers zien het event zeer relevant, interessant én inspirerend te vinden.