Jari keert terug naar Amsterdam en zoekt huisgenoten

 
Header.jpg
 
 

ZIGGO | De Klassieker

Kumpany begeleidt en activeert het Ajax sponsorship van Ziggo in de volle breedte. Met activaties die klanten fan maken, en fans klanten. Met de klassieker Ajax-Feyenoord als ultiem moment.

Maar hoe val je als hoofdsponsor nog op tijdens de meest besproken wedstrijd van het jaar?
Voor het tweede jaar op rij gaven we twee fans het Klassiekerweekend van hun leven. Inclusief overnachting in een Ziggo huisje in de ArenA, met dit keer legend Jari Litmanen als huisgenoot…

 
 
 
Header_02.jpg
 
 
  • Ruim 22.000 mensen deden mee aan deze social win-actie

  • Merksympathie steeg met 16%. Merkvoorkeur met maar liefst 26,5%.

  • PR-waarde was ver boven verwachting: bijna €550.000,-

  • Ruim 56 miljoen campagne-impressies!

Jari.jpg
Huisje.jpg

Kumpany was verantwoordelijk voor de creatie en de productie van de campagne (i.s.m. Glasnost PR) en de promovideo’s (ism. BetterMatter), en voor de gehele productie en begeleiding van de ‘Klassiekerweekend’-experience (incl. het tiny house).

 
 
 
 
Ziggo-klassieker_2018_KeyVisual.jpg