Of wij met een creatief idee wilden roeptoeteren dat je bij Holland Casino de gehele maand mei kans maakt op een VIP trip naar Monaco, inclusief privévlucht, exclusieve rondleiding in het Monte Carlo casino en overnachting in het L’Hermitage (OMG!!!). En zo extra traffic naar de vestigingen te stimuleren.

Mais bien sûr!

Ons inzicht: op zo’n 24 karaats luxe experience aan de Côte d’Azur moet je wel goed voorbereid zijn.

Dat begint bij een vlekkeloos woordje ‘luxe frans’. Hoe vraag je anders de schipper van je privejacht om een extra framboos voor in je champagne of nog een schaaltje oesters?

Om potentiele prijswinnaars bewust te maken van deze gedegen voorbereiding ontwikkelde Kumpany een campagne die het licht zag via een hele bups offline en online mediamiddelen. Zoals online video, radiocommercial, out of home, instore middelen, en meer.

Deel dit op: Deel dit op Linkedin Deel dit op Facebook Deel dit op Facebook

Bekijk ook ander werk van Kumpany: