Denk je ‘Eurojackpot’, dan denk je …..On-Hollands rijk. En om wat inspiratie te bieden van wat je met die onhollandse rijkdom kunt doen, heeft Eurojackpot sinds juni de merkbelofte aangescherpt naar ‘Niet dromen, maar doen’. Hiermee wordt vooral de focus gelegd op de dingen die je allemaal zou kunnen doen met de giga jackpot.

En om te laten zien dat dat niet crazy genoeg kan, bedachten en produceerden we ’s werelds eerste Bucketlist Generator. Een giller van een festivalattractie waar je de meest onbestaanbare en priceless bucketlist ideeën bij elkaar kon slingeren.

Van bungeejumpen in de woestijn met haaien tot pingpongen op Vlieland met een topmodel tot aan whatever de generator kon verzinnen. Met natuurlijk de kans dat jouw Bucketlist Generator uitkomst ook nog eens écht werkelijkheid wordt, als je de foto ervan deelt via social. De duizenden bezoekers van The Flying Dutch festival (Amsterdam) kregen de primeur.

Deel dit op: Deel dit op Linkedin Deel dit op Facebook Deel dit op Facebook

Bekijk ook ander werk van Kumpany:

  • NS

    Mooiste Treinreis van Nederland


    Merkactivatie
    NS
  • Ziggo

    E-Battle


    Campagne
    Ziggo
  • NS

    StationsLab


    Merkactivatie
    NS