“De reiziger als proefkonijn”

 
0T4A4016.jpg
 
 

NS | STATIONSLAB

Op NS stations valt steeds meer te halen dan je trein. Er gebeurt van alles, er wordt van alles georganiseerd en er is van alles te koop. En NS blijft die beleving alsmaar verbeteren.

Om dit onder de aandacht te brengen, bedachten we voor NS het StationsLab: een popup tijdens het Weekend van de Wetenschap, waar we elk jaar samen met UvA-studenten een ander stationsbelevings-thema onderzoeken. Met de reiziger als proefkonijn. Na de onderzoeksvragen ‘Wat doet wachten met je brein en je hart?’ en ‘Hoe weet je brein waar je moet zijn?’, vroegen we ons in 2019 af ‘Hoe kan een ruimte jouw wachten verzachten?’.

Met PR als belangrijke doelstelling is StationsLab altijd uiterst geslaagd. Enkele facts:

  • RTL4 Nieuwsitem van 3 minuten met de verslaggever als proefkonijn.

  • Diverse artikelen in landelijke dagbladen, zoals in het NRC.

  • Exposure op diverse radiostations, waaronder Radio1 en BNR.

FVBF041018-0001.jpg
FVBF041018-0514.jpg
CASE_NS_PP_3.jpg

Kumpany is verantwoordelijk voor concept, creatie en productie van het Stationslab en de bijbehorende campagne.

 
 
 
 
 
FVBF041018-0132.jpg