“rembrandtkenner in sneltreinvaart”

 
rembrandt.jpg
 
 

In het Rembrandtjaar 2019 wilden NS, NBTC en een aantal grote musea de krachten bundelen om treinreizigers te prikkelen meer te willen weten over Rembrandt en de Gouden Eeuw en eens naar een museum af te reizen…met de trein.    

Om vooral ook de minder-kunstminnende reiziger aan te spreken, bedachten we een campagnethema met een extra lage instap. ‘Wordt Rembrandtkenner in sneltreinvaart’ werd een campagne o.b.v. leuke en saillante weetjes die je kon snacken via abri’s, een reizende live-activatie en een mobile first swipe site, waarin je ook combi-tickets kan kopen.

Een superleuke ‘wachtverzachter’ voor in de trein en op station dus, die subiet je kennis vergroot en je interesse wekt.

De rondreizende museale live activatie op NS stations vol hapklare ‘Wist-je-datjes’ over Rembrandt en de Gouden Eeuw.

De rondreizende museale live activatie op NS stations vol hapklare ‘Wist-je-datjes’ over Rembrandt en de Gouden Eeuw.

  • Campagne via stationscommunicatie (abri’s en digitale schermen) en eDM

  • Mobile first swipe site vol weetjes, info over musea en mogelijkheid tot aankoop combi-tickets (trein+museum)

  • Live activatie op NS stations door heel Nederland

0T4A9068.jpg
0T4A9020.jpg
0T4A9352 2.jpg
0T4A8797.jpg
Schermafbeelding 2019-10-03 om 17.08.56.png

Kumpany was verantwoordelijk voor strategie, concept, creatie en productie van het gehele concept.