Je bent nooit te jong om verhalen te delen

 
NS-Kinderboeken-CMYK.png
 
 

Kumpany activeert het NS “Tijd voor Lezen” sponsorship met het CPNB in de volle breedte. Want reistijd met de trein is eigen tijd die je bijvoorbeeld kunt benutten om je te laten inspireren door boek te lezen. Een partnership met de NS Publieksprijs, de vrij reizen dag in de Boekenweek en de NS Kinderboekenruil als bewezen ankers. 

Vanuit het inzicht dat je nooit te jong bent om te delen, en zeker jouw favoriete verhaal, bedachten we de NS Kinderboekenruil. Al 5 jaar lang trekken op de laatste zondag van de herfstvakantie duizenden kinderen met hun (groot)ouders met de trein erop uit om een boek te ruilen met een ander kind. Of naar mooie verhalen van hun favoriete auteurs te lezen in de voorleescoupé. De stations toveren we voor één dag om tot de grootste levende boekenkast.

De NS Kinderboekenruil is een maatschappelijke activatiecampagne waar de positieve energie vanaf spat. Een 360 campagne waar outdoor, print, video, social en live activatie naadloos bij elkaar uitsluiten. Op naar de volgende editie !

FVBF161016-0259.jpg
FVBF161016-1261.jpg
_FB60858.jpg
_FB61148.jpg

Kumpany is verantwoordelijk voor strategie, concept, creatie en productie van het gehele concept.   

 
 
 
_FB71360.jpg