“het hoog(s)tepunt van lowlands”

 
20190816_1019_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_3610.jpg
 
 

“Waar en hoe kunnen we een jongere doelgroep laten kennismaken met onze kwaliteitskoffie, op een manier die past bij ons premium merk?”, aldus Nespresso. 

De verrassing zat niet zozeer in ons locatievoorstel - Lowlands Festival is nu eenmaal de plek waar je de meeste millenials in drie dagen kunt verleiden. De ‘hoe’-vraag beantwoorden kostte ons wat meer hersenactiviteit. Dat deden we vanuit het belangrijkste inzicht voor merken die op een festival willen staan: los een probleem op voor bezoekers en voeg iets toe aan hun festivalbeleving.

Met ‘La Terraza’ tikten we alle boxjes wonderschoon aan: een stoere, sprookjesachtige groene hoogvlakte vol terrassen waar je extreem lekker kon chillen, terwijl je werd bediend met echt lekkere koffie(-cocktails). Een premium treatment voor bezoekers.

En wie het in de smiezen kreeg kon ook nog even bijzonder rechargen in de secret getaway……met koffie uiteraard.

20190816_2148_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_0604.jpg
  • Drie dagen lang een volle bezetting op de berg

  • Duizenden koffie’s uitgeserveerd aan Lowlands bezoekers

  • Plus ruim 3.000 gratis koffie tastings tijdens de recharge experience in de ‘Secret Getaway’

  • Lovende beoordelingen van bezoekers, media, Mojo en Nespresso.

20190816_1218_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_9589.jpg
20190816_1934_Nespresso_Lowlands_Lr_%25C2%25A9FlorisHeuer_4204.jpg
20190816_1211_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_9538.jpg
20190816_1311_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_.jpg
20190816_1950_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_0264.jpg

Kumpany was verantwoordelijk voor strategie, concept, creatie en productie van het gehele concept.   

 
 
 
20190816_1030_Nespresso_Lowlands_Lr_©FlorisHeuer_9420.jpg