Sportmerk ASICS is al jaren hoofdsponsor van de Dam tot Damloop. Voor de editie van 2017 ontwikkelde Kumpany een activatieconcept en het decor voor ASICS in het Dam tot Dam Park. De Dam tot Damloop is met 50.000 deelnemers uitgegroeid tot het grootste hardloopevenement van Nederland en is de grootste businessloop ter wereld. Een prachtig podium dus voor een merk om zich te profileren.

De eigen tent met terras in het Dam tot Dam Park, de centrale plaats waar bedrijventeams, deelnemers en supporters na afloop samen komen, bood ruimte voor hospitality, sales (i.s.m. Run2Day) en de activatie.

De drie onderdelen moesten elkaar aanvullen en visueel een opvallend geheel vormen. Zowel de activatie als styling sloten aan bij de Feel Fast campagne van ASICS.

Na de finish konden deelnemers in het Dam tot Dam Park bij ASICS terecht voor een opvallende herinnering. Met de wind in het gezicht voor een supersnel effect kregen ze een Feel Fast actiefoto mee naar huis. Daarnaast verzorgde Kumpany op het 10 kilometerpunt een cheerzone bij een meterslange Feel Fast wand. Vooraf werd de activatie online aangejaagd via eigen media, de Dam tot Damloop, Run2Day en de ASICS FrontRunners (influencers).

ASICS | Feel Fast
ASICS | Feel Fast
ASICS | Feel Fast
ASICS | Feel Fast
Deel dit op: Deel dit op Linkedin Deel dit op Facebook Deel dit op Facebook