“Je hoeft geen topvoetballer te zijn om door te breken in de voetbalwereld”

 
Schermafbeelding 2019-07-05 om 12.44.07.png
 
 

Adecco | Man of the Match

Uitzendorganisatie Adecco heeft een HR-partnership met de KNVB en dat moet natuurlijk geactiveerd worden. Dan kom je vanzelf bij Kumpany uit. Met ons vertrekpunt dat je echt geen topvoetballer hoeft te zijn om door te breken in de voetbalwereld, ontwikkelden we de ‘Man of the Match’ als verbindende factor tussen de twee partners.

Met haar (!) vlogs geeft de ‘Man of the Match’ Crista een uniek kijkje achter de schermen rond werken in de voetbalwereld. Zoals bij de materiaalman en de chefkok van de KNVB-campus. Daarnaast gaat ze op zoek naar de juiste match voor top jobs en stages in de voetballerij.

Kumpany was verantwoordelijk voor het concept Man of the Match, artwork en campagne (video: BetterMatter).

 
 
 

MotM_Key-visual.jpg